2012. június 2., szombat

4.fejezet - A titokzatos férfi vagy nem?


Sziasztok! Bocsánatot kérek mindenkitől, hogy 1 napot késtem! Nem keresek kifogásokat, mert tudom, hogy akkor rossz emberként gondolnátok rám! Tehát bocsánat! De végre meghoztam, így jó olvasást kívánok mindenkinek!;)


A hó és a jég. Együtt jelentenek/jelenthetnek halálos fegyvert. Amikor valaki alájuk kerül, küzd az életéért, hogy mihamarabb kijusson onnan. Én is pont egy ilyen helyzetben vagyok. A hótömeg, ami fölém került összetapadt jégbörtönt alkotva. Próbáltam törni, ásni de az erőmmel egyetemben a levegőm is fogyott. A kezem nem bírja már sokáig a jégtörést. A felszínre kell jutnom minél előbb. Két oldalra nyomtam minden maradék erőmmel a jeget, de minél többet löktem oldalra, annyival több zúdult a fejemre. Bár már fénysugarakat véltem látni, még mindig messzire voltam a céltól. Kezdtem elveszíteni a reményt. Féltem, hogy ennek a börtönnek a rabságában fogok meghalni. A fény végül egyre jobban közeledett, de a levegőm egyre inkább a rések felé irányultak, minthogy a tüdőm felé mennének. Szélsebesen, egyenesen törtem, zúztam, nem törődve a könnyekkel az arcomon, nem törődve a vérrel, ami a kézfejemről csordogált. Az utolsó löket következett, amit ököllel törtem ki. A kezem remegett, míg kimásztam a jég alól. A köhögés a torkomat csiklandozta, de nem mertem köhögni, féltem, hogy valaki éppen arra jár és meghallja. Sajnos nem sokáig bírtam, csak annyit bírtam tenni, hogy erősen rászorítottam a kezemet a számra és úgy köhögtem. Vagy három percig csak köhögtem, nagyon fáj a torkom. Tiszta libabőr voltam, vacogtak a fogaim, mint a nyárfalevelek. Szószerint jéggé fagyott lábaimra alig bírtam ráállni és lépni velük. A kezeimmel egyre gyorsabban dörzsöltem a karomat, legalább azokat hadd próbáljam megvédeni a csontlefagyástól. Aprókat totyogtam előre és előre, mígnem egy hatalmas befagyott tóhoz vagy nem is tudom mihez értem. A szél tombolt körülöttem, kíméletlenül fújta hálóingem szoknya részét. A befagyott ’tavon’ megláttam tükörképemet, ahol ilyedten vedtem észre, hogy elég rossz állapotban vagyok. A szemem alatt hatalmas karikák, a szám lila színben tündökölt. A hajam szanaszét állt, hála a szélnek. A másik oldalon észrevettem egy kicsi barlang féleséget, bár, a bejárata elég keskenynek látszott. Úgy, talán ötven méter távolra voltam tőle. A jég biztonságosnak tűnt, így bátrabban totyogtam a másik oldal felé. Már majdnem a közepénél jártam, mikor egy számomra furcsa hangot hallottam meg. A hátam mögül érkezett. Rettentően féltem hátranézni, féltem, hogy netán az történt, amire gondoltam. A lihegésem felgyorsult, láttam, ahogyan a kifújt levegőm eltűnik a szélben. Hátrafordítottam a fejemet és nem tévedtem. A jég megrepedezett alattam. Lassan, óvatosan felálltam, de ezzel csak rontottam a helyzetemen. A repedés tovább terjedt felém. Mozdulni se mertem. Bekövetkezett a vész. Egy nagy ívben körbe, teljesen megtört a jég. Vártam, hogy mi történik. Egy résznél kettévált a repedés és a hátam mögött úgy négy méterre összeért. Levállt a nagy részről az, amin éppen álltam. Libegni kezdett alattam az egész. Hát ez nem lehet igaz! A két lábam között repedt ketté a jégtábla. Felemeltem a fejemet és a csillagos égboltot kezdtem el vizsgálni. Vajon most én is oda kerülök? Nem bírtam magamban ezt tovább vitatni, a jég kettétört a lábam között és háttal belezuhantam a jéghideg vízbe. Nagyon mély lehetett az alját se láttam. Próbáltam felúszni levegőért, de a jégtábla elálta a levegőhöz vezető utat. Kétségbeestem! Ma tényleg a csillagok közé kerülök. A levegőm egyre jobban fogyott. Egy testet, árnyékot láttam meg a tábla felett.

(Nézői szemszög)

Izméne egyre gyorsabban süllyedt lefelé a jéghideg vízben. Az utolsó pillanatban egy kéz elkapta a csuklójánál fogva és felhúzta a víz felszíne fölé. A felső testét kihúzta a vízből, a térdei alatt megfogta a lábait és úgy kiemelte az alsó testrészeket is. Körbekémlelt, hogy nem látta-e őket senki sem. Szerencséjük volt. Senki nem járt arra. Letépte a hátán lévő hosszú zöld köpenyt, körbetekerte vele a lányt, magához húzta, felemelte és a barlang irányába vették útjukat. A megmentő nem vette észre, hogy a lány közben felébredt. A lány közelebb  húzódott hozzá. Biztonságban érezte magát egy biztos kézben, amit azt se tudta kié. De őt ez nem érdekelte. Megmenekült. Ha pedig az illető ellenséges lenne vele, előrántja combfixében rejtegetett tőrét és megsebzi. Odaértek a barlanghoz. A barlangban vak sötétség volt és bénítóan hideg. A barlang közepén egy fáklya állt, ami szilánkosan jéggé volt fagyva. Izménét letette a földre, majd a fáklya elé állt, felemelte a jobb kezét, majd elfordította a kézfejét és apró szikránként meggyulladt a fáklya. A barlangot világosság vette úrrá. Semmi különleges nem volt benne, csak egy átlagos hely volt belülről. A titokzatos férfi közelebb vitte a lányt a fáklyához. Izméne még mindig mozdulatlanul feküdt, bár már magánál volt. Az idegen a barlang szájához ment és valaki különös dolgot csinált. Össze-vissza húzta a kezét valami furcsa anyagot vonva elé. Olyan volt, mintha egy átlátszó vászon anyagot huzigálna. Mikor végzett, visszasétált a lány mellé, leült és nekitámaszkodott a falnak. Valamilyen sisakot viselt. Nem olyat mint a jöttünök. Az egész fejét befedte kivéve a szemét, orrát, száját, fél homlokát, az állát a két oldali arcát pedig fele-fele arányban fedte. Sok irányba nézett, de legfőkébben a lányra. Teste félig megszáradt, haja arcába hullott, arca kislányosan piros lett. Az ajka színe pedig vadítóan hasonlított a vér szinére. Lassan a férfi is álomba merült, de gyönyörű szép zöld szemében még égett a fáklya tüze. Kevés idő elteltével, viszont a benne lévő fény is kialudt. A lány óvatosan kinyitotta a szemét, sokat pislogott a hirtelen jön fény láttán. Megfigyelte a rajta lévő anyagot, ami nagyon kellemes illatot árasztott. Elmosolyodott tettén és a megmentőjét kezdte el vizsgálni. Összeszűkített tekintettel végigmérte, de azon nyomban hátrébb is kúszott. A megmentője egyben a támadója is volt. Loki…




 (Úgy gondoltam ehhez a részhez eza zene éppen kapóra jön!)
Borzasztóan sajnálom, hogy ilyen rövidre sikerült, de a folytatásban jönnek az izgalmak!;)
Pussy mindenkinek!<3

14 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó rész volt, én személy szerint végig aggódtam a részt, hogy mi lesz Izménéve, de szerencsére megmenekült. Kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni, hogy felismerte Lokit.

    Várom a folytatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, nagyon örülök, hogy tetszett^^
      Majd meglátod a következő részekben;)
      Sietek vele;)
      Pussy

      Törlés
  2. Szia Ziccy♥
    Imádom, Imádom♥
    Szegényt annyira sajnáltam de megérkezett a megmentő ;)
    Tudtam hogy Loki lesz mert ahogy leírtad hogy néz ki :P
    És már alig várom hogy megjelenjen Thor is ;) :P
    Siess a kövive addig is puszii(K)
    XoXo(L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      De örülök, hogy neked is tetszett:))
      És neked is azt tudom mondani, hogy minden kiderül a folytatásokban;)
      Puszi neked<3

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon jó fejezet volt.
    Én először azt hittem, hogy Thor az, de aztán kiderült, hogy Loki.
    Loki jó útra tért vagy mi?
    Hamar hozd a kövi fejit, már nagyon várom.
    Puszi Abby!

    VálaszTörlés
  4. Hello Ziccy!
    Ahogy ígértem a ~Nincsenek határok~ című blogunkon Naladinnal, benéztem…:))
    Először is megjegyezném, hogy most vigyor ül az arcomon.(^ω^)Hogy miért? Mikor oldalra pillantottam és megláttam Lokit na meg Thort már eldöntöttem, hogy amint időm engedi el is olvasom az összes eddigi fent lévő fejezeteket. *Nagy rajongója a bosszúállóknak* Döntésemet szerintem majd a későbbiekben sem fogom megbánni (ebben biztos vagyok) az eddig látottak alapján ugyanis érdekes történet.^▽^
    A blogot bekövettem és itt szólok, hogy a cserét elfogadtuk. Örülünk, hogy kértél.
    További sok sikert és ihletet a történethez!( ´° 3 °` )
    Chuu~
    Kaira

    VálaszTörlés
  5. Szia Ziccy:)
    Bocsi hogy sokáig nem írtam csak nagyon sok a dolgom és a saját blogjaimra is alig van időm most is sietek de nagyon imádtam az új fejidet:DD
    Már nagyon várom a kövit szóval hamar hozd és remélem időm is lesz elolvasni :D XD
    puszillak

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szólni szerettem volna, hogy kitettelek! Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Szia.

    Természetesen benne vagyok a cserében.Már is kiteszlek.

    VálaszTörlés
  8. Szia!:) Benne vagyunk a cserében,kitettünk. http://viviandfloo-szeretlekezttudnodkell.blogspot.hu/
    V&F

    VálaszTörlés
  9. Szia.:) Örülök hogy benéztem hozzád, nem bántam meg.
    A blog háttere nagyon harmonizál a blogon használt színekkel, a történetben jól fogalmazol és nem vétesz helyesírási hibákat:) Ez gondolom annak is köszönhető, hogy E/1-ben írsz, de nagyon valószínű, hogy inkább a tehetségednek. A szereplők szimpatikusak és ha időm engedi, beleszeretnék olvasni az előző három fejezetbe is. :) Remélem te is kifejted majd a véleményed az oldalamon.:]Cserék közé pedig kiteszlek.
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  10. Szia! persze, hogy benne vagyok a cserében :) már ki is tettelek :)) (http://vampirver.blogspot.ro/)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Nem tudtam, hogy hova írjak, ezért itt írok neked :)
    Benne lennél egy cserében? Annyira örültem, hogy ráadtam a blogodra és a törire :)
    http://delorafanficworld.blogspot.hu/
    ja és mindjárt elkezdek olvasni!!! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  12. Jajj nagyon előttem van a szitu :D főleg mert pont tegnap értem én is el a saját törimben a jeges részhez :D már csak így hívom xD
    Annyira tudtam, hogy Loki nem fogja annyiban hagyni.. ő annyira imádni való :$
    kérlek, folytasd hamar!!!
    puszi :)

    VálaszTörlés